  • Data: 2002-10-15 07:12:30
    Temat: Raty w GE Capital Bank (rzeczywiste oprocentowanie)
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj nabywalem sobie pewien sprzecik droga zakupu na raty. Korzystajac z
    okazji chcialem podreczyc panienke z okienka o rzeczywiste oprocentowanie tegoz
    kredytu. Jak sie spodziewalem, pojecie to bylo panience calkowicie obce.
    Poinformowala mnie jedynie, ze oprocentowanie kredytu wynosi:
    "16% w skali roku, do tego 9% prowizji, razem: 25%" :)))))

    Na szczescie na drugiej stronie umowu kredytowej widniala rzeczywista stopa
    procentowa: 60%. W sumie chyba nie tak zle? :))) Bank: GE Capital Bank; sprzedaz
    ratalna w Euro AGD.

    A tak na serio: bank oferuje promocje: "90 dni bez odsetek". Dziala to na
    zasadzie 90 dniowego grace periodu. Jak dla mnie idealnie: potraktuje to jak
    rozlozenie na trzy raty 0%.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------