eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki10% na 10 dniRe: 10% na 10 dni
  • Data: 2008-11-28 11:42:10
    Temat: Re: 10% na 10 dni
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 14:41:57 +0100, Szymon napisał(a):

    > Nie. Co wiecej poziom ich infolinii jest zastraszajacy, a emailowo sie nic
    > nie dowiesz, bo... odsylaja na infolinie.

    Wiszę na telefonie już trzy kwadranse i nikt na infolinii się nie
    zgłasza!
    Strach pomyśleć, jak może wyglądać składanie reklamacji!

    > Dlatego ja zakladam sobie testowo
    > juz jutro, ale bez odnowienia. Podejrzewam, ze sporo mozna stracic przy
    > opcji odnowienia.

    Wczoraj założyłem jedną lokatę z odnowieniem (koniec wypadał w
    niedzielę), dzisiaj chciałem założyć drugą, bez odnowienia, dla
    przetestowania sposobu naliczania odsetek.
    Niestety, nie wiem jak tym razem wypełnić formularz, co wpisać w rubryce
    "Czy masz już w Banku Pocztowym rachunek terminowych lokat
    oszczędnościowych?".
    Bo czy lokata to jest to samo co rachunek terminowych lokat
    oszczędnościowych?
    Z tekstu na drugiej stronie wniosku można by sądzić, że tak, ale w
    sposób jednoznaczny nigdzie nie jest to stwierdzone.
    Co więcej, zakładając, że nawet to jest to samo, to co mam wpisać jako
    numer mojej umowy rachunku terminowych lokat oszczędnościowych?
    Na wniosku mam numer o formacie zgodnym z podanym w systemie pomocy, ale
    na dokumencie jest on wyraźnie nazwany *numerem wniosku*, a nie numerem
    umowy!
    Właśnie chciałem te sprawy wyjaśnić na infolinii, ale tam najwyraźniej
    nie ma nawet żywej duszy!
    Jak na razie, zakładanie następnej lokaty sobie odpuszczam.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1