  • Data: 2002-05-23 16:36:24
    Temat: Re[2]: bezpieczenstwo kart kredytowych
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Hello inkoguto,

    Thursday, May 23, 2002, 5:56:51 PM, you wrote:

> [...]

    i> Dla małych kwot ty ponosisz, dla dużych (po żmudnych i czasochłonnych
    i> odwołaniach) pokrywa to ubezpieczalnia Twojej karty.
    i> Jeśli karta nie jest zastrzeżona to nic twój bank ci nie odda. Jesteś
    i> stratny.
    i> Oglądanie np. porno stron ty komuś sfinansujesz i bank ci tego nie odda, bo
    i> to są znikome jednostkowo kwoty.

    To jak w koncu jest? Bo jak napisalem wczoraj o ubezpieczeniu VC Multi
    w tym kontekscie to WF napisal, ze po co ubezpieczac skoro mozna
    skutecznie zareklamowac. To chyba cos istotna roznica w pogladach,
    prawda?

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl