  • Data: 2004-05-12 11:06:32
    Temat: Re: 2 pytania dot. Multibanku
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PMZ" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:c7sv8h$k5s$1@news.onet.pl

    > Nie mogę się doszukać na ich stronach, a wy to pewnie macie w
    > jednym palcu :-) :
    >
    > - Czy Multibank wymaga regularnych wpływów na Multikonto (jeśli
    > tak, to w jakiej wysokości)

    Tak, w zaleznosci od wybranego Multikonta jest to rozna kwota,
    wyjatkiem od tego jest konto uczniowsko-studenckie (multikonto
    jestem) dla osob uczących sie w przedziale 18-26 lat, ktore
    nie ma wymagan co do stalych wplywow. Dla "ja" wymagana jest
    by średnia wpływów w kwartale była nie mniejsza niż 1000 *
    złotych miesięcznie, dla "my" jest to 1600. Odpowiednie dane
    sa pod ponizszymi adresami, po zdaniu "Za to wszystko"

    * http://www.multibank.pl/on/multikonto.jhtml
    ** http://www.multibank.pl/my/multikonto.jhtml

    > I co
    > jeśli się tych warunków nie spełni (np. po jakimś czasie)

    Jak to praktycznie wyglada nie wiem.

    > - Czy polecenie zapłay w Multibanku jest płatne (i ile?)

    Jest bezplatne.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny