  • Data: 2005-03-21 19:10:01
    Temat: Re: 3 pytania do ekspertow:)
    Od: "ralph" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:423f10bd$0$17096$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > 1. czym sie rozni kredyt od pozyczki?
    pozyczka na dowolny cel, kredyt na konkretny
    pozyczka nie musi byc oprocentowana, kredyt zawsze
    pozyczka udzielana ze srodkow wlasnych, kredyt moze byc np z lokat
    to podstawowe roznice

    3
    > zl - oplata czy prowizja?
    oplata jest stala kwotowo np 50 zl, prowizja jest okreslana procentowo np 3%
    3% min 3 zl to wyglada jak prowizja np od wyplaty z bankomatu obcego

    > 3. jakiego oznaczenia waluty polskiej uzywa sie w KRAJOWYCH
    rozliczeniach -
    > zł czy PLN?
    a co do tego to nie jestem pewien ale stawialbym na pln