  • Data: 2015-02-20 09:12:55
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yossarian" <y...@f...com> napisał w wiadomości
    news:54e5c793$0$2192$65785112@news.neostrada.pl...

    > Już sam sobie odpowiedziałem, program 1% działał do końca roku, przepraszam za
    > zaśmiecanie

    Ten cały prestige z jego 4% od salda 3kzl - to siakies ~7zl miesięcznie
    czyli powiedzmy równowartośc 1 kebaba studenckiego :)

    Co do wypłat zagranicznych z bankomatów IMO istotny jest kurs
    po jakim bank sprzedaje walute - zwykle mniej korzystny niz ceny "rynkowe"

    Konto nie jest złe, ale zysk w stosunku do innych prawie_darmowych
    nie jest na tyle znaczący aby sie opłacało przeprowadzac migracje
    Chyba lepiej poczekac na aż jakies nowe "wiśnie zakwitna" ;)

    Pozdro