eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki5 PLN - koszt darmowej wypłaty w bankomacie - oczywiście Alior BankRe: 5 PLN - koszt darmowej wypłaty w bankomacie - oczywiście Alior Bank (10.01.08)
    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 5 PLN - koszt darmowej wypłaty w bankomacie - oczywiście Alior Bank
    (10.01.08)
    Date: Fri, 16 Jan 2009 19:38:08 +0100

    Pierwsza wypłata 100 zł po aktywacji karty z konta z lokatą nocną i w tym
    samym dniu pobrane 5 zł jako "Opłata za transakcję". Z podarowanej stówy
    zostało 95, złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź. Czy taki numer miał
    już ktoś w tym banku? Zwrócą czy może następna wypłata będzie za 25 zł. Przy
    okazji oprocentowanie konta oszczędnościowego w EUR spadło z 4 na 2%, super
    zjazd!
    Pzdr mx

    > U mnie zakupowe na www nazywa się tak samo jak zwykłe. Musisz sprawdzić
    > w umowie w polu "wariant rachunku" (może być "konto osobiste" albo
    > "konto zakupowe" - to drugie ma opłatę za obce bankomaty).
    > MiCHA

    Sprawa zamknięta, kasa zwrócona. Rzeczywiście było to konto zakupowe, osoba
    wprowadzająca do systemu źle ptaszka postawiła.
    Ale to lekka paranoja, żeby ani w umowie, ani na stronie www nie można było
    sprawdzić jakie posiada się konto. Podobno centrala wzięła to do serca.
    Mimo wszystko moja ocena Aliora jest lepsza niż mBanku, VwBanku oraz
    wszystkich marmurów i granitów.
    mx