    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 50 wiśni z Sygmy w realnym świecie
    Date: Sun, 5 Aug 2012 12:19:40 +0200

    "Zbynek Ltd." jvl83m$57f$...@n...news.atman.pl

    > "Regulamin Sprzedaży Premiowej Załóż kartę Real MC i odbierz bon na szkolną
    wyprawkę 1-31.08.2012"

    Przez te ich wyprawki stałem się nędzarzem -- kupiłem rok temu plecak
    za zł 8.99, a teraz taki sam, identyczny, nawet z tym samym wzorem,
    kosztuje już tylko 4,95... W jednej chwili straciłem połowę majątku!!!

    A miało być tak pięknie... Kupiłem ten plecak rok temu, aby teraz dawać
    (jako Jednoosobowy Kościół Powszechny) dzieciom wyprawki i zyskać tym
    samym błogosławieństwo Boże... Brutalny atak na mój Kościół pozbawił
    mnie możliwości czynienia dobra... :(

    Moim zdaniem Kościoły powinny wspólnymi siłami przeciwdziałać tym niecnym
    praktykom, powinny wspólnie zniszczyć te galerie, powinny przezwyciężyć
    wzajemną niechęć, powinny stanąć ponad podziałami międzyKościelnymi
    i międzyreligijnymi, aby wspólnym wysiłkiem walczyć przeciwko
    szatanowi, który podstępnie daje dzieciom tanie wyprawki...

    Umiłowani!! Pamiętajmy, że tylko miłość zapewni ludzkości pokój
    i pojednanie! Walczmy przeciwko tym, którzy tanim kosztem chcą
    zapewnić sobie popularność i przychylność bydła... Znaczy -- narodu,
    chciałem powiedzieć... Umęczonego narodu... Umęczonego drożyzną,
    niskimi zarobkami, strasznymi warunkami pracy i życia... Już nawet
    górnicy, ciężko pracujący, strajkują, gdyż ich głodowa pensja,
    (7500 złotych miesięcznie) na niewiele wystarcza... Ach, gdzież
    te czasy, gdy lekarz zarabiał 12 tysięcy złotych rocznie... Gdzie
    ten dobrobyt duchowy, gdzie ta miłość, ten pokój... Uczyńmy wszystko,
    co w naszej mocy, aby przywrócić rządy Kościoła!!! Przywrócić te rządy
    na całym świecie!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'