  • Data: 2012-06-01 23:11:46
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "wiatrak" jqac9d$6an$...@n...news.atman.pl

    Trzeba -- koniecznie, o ile jeszcze nie masz!!
    Ale czy to możliwe, że nie masz Doskonałego konta,
    które skromnie nazywane jest Dobrym kontem?

    > Juz wiem, nie da sie bez karty debetowej. Nie mozna odhaczyć karty we wniosku.

    A po co odhaczać Szarytkę, skoro dają na nią do 50 orzechów miesięcznie?!
    Skąd ta niechęć do Szarytek?! U mnie koegzystuje z Impresyjną i innymi. :)
    Nawet chcę kolejną kredytówkę -- w BGŻ... BTW -- być może Baśki poprowadzą
    mi także firmowe. :)

    > To ja spadam, mam już pełny portfel kart. Gubię się, jak się zaczynam zastanawiać,
    która mam płacić, zeby nie było później
    > prowizji. Jedne maja kryteria kwotowe, inne ilość transakcji. Kolejna karta?
    Oooooooooooooo

    Ja dziś nie wyrobiłem kwietniowego limitu liczbowego debetówki w KB.
    Trzeba 5 transakcji, zrobiłem tylko 4, bo parking galeriowy był
    zabity po brzegi. A w galerii miałem kupić mięcho bez konserwantów.

    I nie kupiłem mleka, przez co nie pobrałem 200 złotych w realu...
    A mleczko kończy się!!!... Gonię ;) na ,,oparach''. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'