  • Data: 2013-03-16 15:28:15
    Temat: Re: 700 zł od BZWBK
    Od: Zibo <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 marca 2013 12:27:12 UTC+1 użytkownik mx napisał:
    > Warunki niezbyt wyśrubowane, ale jak wiewiórkom wypłatę odebrać?
    >

    > "Uczestnik otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 50 zł miesięcznie, jeśli w
    >
    > danym miesiącu spełni łącznie poniższe warunki:
    >
    > a) zapewni wpływ na Konto Godne Polecenia z tytułu wynagrodzenia (lub innego
    >
    > świadczenia np. emerytury, renty) w wysokości minimum 1000 zł,
    >
    > b) wykona Transakcje bezgotówkowe Kartą lub Naklejką zbliżeniową wydaną do
    >
    > Konta Godnego Polecenia na łączną kwotę minimum 300 zł,
    >
    > c) zrealizuje minimum trzy Przelewy BZWBK24 z Konta Godnego Polecenia.
    >
    > (....)

> [...]

    No właśnie nie bardzo precyzyjnie piszą o tym wynagrodzeniu.
    Po pierwsze: wpływ z tytułu wynagrodzenia (mogę wpisać w tytule wynagrodzenie i już?)
    np. sync pisze w regulaminie ma wpływ z tytułu wynagrodzenia od pracodawcy
    Po drugie:(lub innego świadczenia np...) każde inne świadczenie czyli tak naprawdę
    wszystko inne?
    Ciekawi mnie też czy do tych 3 stów tak jak w przypadku BGŻ zalicza się cashback.