    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 900 tysięcy rachunków w mBanku
    Date: Thu, 18 Nov 2004 22:22:36 +0100
    Sender: o...@P...ONET.PL@83.168.75.10

    napisał w wiadomości news:cnj0f2$rh2$2@news.onet.pl...
    >Z usług mBanku korzysta obecnie przeszło 730 tys. Klientów indywidualnych i
    >biznesowych. W listopadzie średni przyrost nowych rachunków to blisko 1500
    >dziennie
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,7460

    Niech sie lepiej pochwala jak im spadaja depozyty. O tym dziwnie jest
    cicho. Chwala sie tym swoim EmaxemPlus a sciagneli zywcem to z OKO ING. Mimo
    swoich 5,3% (ING 5,25) sa generalnie i tak gorsi do ~14814zl, gdyz przelew z
    tego konta kosztuje 0,5zl a z ING jest darmowy.
    Najbardziej to juz zalewa mnie krew jak widze w tresci " Nominalna Stopa
    Procentowa (NSP) i Efektywna Stopa Procentowa (ESP) ". Niestety ESP przy
    obowiazujacym podatku nie istnieje (tak jak jest tu podawany) a efekt
    kapitalizacji jest o wiele mniejszy
    (http://mbank.com.pl/oferta/rachunki/emax/odsetki.ht
    ml) i bzdura sa podane
    po roku odsetki z uwzglednieniem kapitalizacji. Takich odsetek nigdy nie
    dostaniemy przed opodatkowaniem. Pseudobankowcy moze przestaliby robic
    ludziom wode z mozgu i podawac ESP. Operuje sie stopa nominalna i tak jest
    uczciwie, jezeli chcemy pokazac efektywnosc, to tylko na przykladzie z
    uwzglednieniem placonego podatku.