eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRzepa o tokena w VW :-)Re: A ja dostałem nie jeden a dwa tokeny i każdy priorytetem :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl
    !news.elsat.net.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A ja dostałem nie jeden a dwa tokeny i każdy priorytetem :)
    Date: Thu, 09 Dec 2004 22:06:02 +0100
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 11
    Message-ID: <cpaequ$c2t$3@news.elsat.net.pl>
    References: <cp730b$akd$1@news.onet.pl> <cpadak$jgj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1102626462 12381 217.173.163.135 (9 Dec 2004 21:07:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Dec 2004 21:07:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cpadak$jgj$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:328719
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarosław Łysio napisał(a):


    > A ja nowy token zamówiłem w poniedziałek 06.12 ok. godz. 11.
    > Na połączenie z konsultantem czekałem ok. 6 minut, więc wcale nie aż tak
    > długo. Z resztą połączenie z Teledirect jest i tak bezpłatne, więc
    > oczekiwanie nie irytuje aż tak bardzo jak w konkurencyjnym banku gdy dzwoni
    > się na słono płatne 0-8016xxxxxx.

    Ja od początku grudnia nie dzwonię do VW bez założenia sinozębego HFa.
    Inaczej się nie odważę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1