  • Data: 2009-04-21 17:32:08
    Temat: Re: A jak ktos nie cykor i nie mial zamiaru uciekac?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości
    news:gsksnm$g4a$1@news.task.gda.pl...
    > Tak [OT] - czasem prościej przyznać się do błędów i zweryfikować swoje
    > poglądy niż na upartego wszędzie dowodzić, że ma się rację.

    Mówisz, że powinienem się tutaj przyznać do błędów? Aha...
    Do wszystkich???

    > Jak dla mnie od lutego mamy hossankę, bo jak inaczej nazwać skoki
    > spółeczek o > 100%, a czy jest to korekta trendu spadkowego czy początek
    > konsolidacji w jakiejś szerzej strefie to wisimito - będzie czerwono,
    > usdpln wyskoczy z kanału w którym siedzi od połowy lutego, to się
    > ewakuuję.

    No faktycznie było nieźle, tylko że większość tych, co mieli jaja żeby nie
    uciekać na korektach, to ci sami, co mieli jaja na zakup i inwestycje
    długoterminowe w 2008. Wystarczy zerknąć na debiuty usenetowe p.b.w np
    Vircka i paru innych. Odrabiają straty, a nie zarabiają.
    :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/