    From: "qv." <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A takie tam...w sumie znowu o tym samym...
    Date: Wed, 8 Dec 2004 01:23:33 +0100

    czlowieku !!
    wytlumacz mi bo nie chwytam ( a glupi nie jestem)
    Czy tobie ktos placi za anty-reklame ?? jesli tak to przepraszam, jesli nie
    to co sie przyp* ???

    mamy gospodarke wolno-rynkowa, kazdy wybiera sobie to co lubi, jedni wola
    tokeny, inni marmurek a jeszcze inni haselka.... nikt nikogo nie zmusza, nie
    podoba ci sie mbank, to sobie zmien !!!
    Nie masz innych problemow ?? znajdz sobie drugi etat, wez nadgodziny...
    whatever...

    masz za duzo czasu ze sie pierdolami zajmujesz ???
    skieruj ta energie i zawzietosc na cos pozytecznego, zapisz sie do kulka
    chawciarek wiejskich itp itd....

    reasumujac zajmij sie czyms pozytecznym.

    szczeze pozdrawiam