  • Data: 2008-11-29 09:42:00
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 10:06:36 +0100, Szymon napisał(a):

    > Co ciekawe Alior
    > podkupowal ludzi z innych bankow. Skusili sie wierzac czesto, iz wkrotce
    > beda nalezec do elity. No to maja - wkrotce zostana na bruku.

    Nie przesadzaj. Moim zdaniem po prostu przeholowali a być może to celowe
    zagranie reklamowe, aby ludzi nałapać i szumu zrobić. Wydaje mi się, że
    im się udało, bo np tu na grupie ostatnio, średnio po kilka postów o nich
    jest zakładanych każdego dnia. KK od początku była produktem hmmm
    utopijnym? Przelewy z karty za darmo, nawet na swoje darmowe konto w tym
    samym banku z lokatą ON 11%, i wliczające się do zwolnienia z opłaty
    rocznej? Brakowało jeszcze tylko, aby zadłużenie można rozłożyć na razy
    tak zwane 'totalne 0%'. Panowie. Wy starzy wyjadacze i hakerzy bankowości
    w to uwierzyliście? Nie wierzę!

    Xenocide