  • Data: 2008-11-29 15:56:29
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lis, 14:08, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Bartku, nie chodzi o to, czy ktoś uwierzył. Chodzi o to, że miała być
    > "nowa jakość" hehe. Przekręty w najgorszym wydaniu... i 11% :P
    >
    > PG

    Kilkanaście dni temu ściągnąłem sobie TOIP obowiązujący od 29
    października br. Dziś na stronie Aliora można zobaczyć TOIP z tą samą
    datą obowiązywania, lecz zapisy są już inne.
    Ten bank będzie ciągle wprowadzał zmiany w tabeli opłat i prowizji bez
    zmiany daty obowiązywania.
    To oznacza, że dziś podpiszę umowę na produkt, którego opłata roczna
    kosztuje np. 10 zł. A tu jutro zmienią po cichaczu na 50 zł. No i jak
    im udowodnić, że coś zmienili?
    Chamstwo w białych rękawiczkach.