  • Data: 2010-07-07 09:06:52
    Temat: Re: AMBERGOLD - co to jest i czy to bezpieczne?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lip, 09:46, " " <w...@g...pl> wrote:
    > Witam znalaz em tak ofrt lokaty
    >
    > http://www.ambergold.com.pl/
    >
    > czy to jest bezpieczne i dlaczego az 10 % daj ?

    Aż 10%? Widocznie wierzą (ja tę wiarę podzielam), że złoto zyska
    więcej.
    Co do bezpieczeństwa (tzn. kto gwarantuje wypłatę, gdyby AmberGold nie
    zdołało) - nie wiem.
    Ciekawa jest ta promocja ze sztabką 1g. Przy 5000 zł (minimalna
    lokata) to daje ok. 2-2,5%, a wycofać środki można w każdym momencie
    (nie wnikałem czy z jakimiś "haczykami").

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski