  • Data: 2008-12-11 10:54:49
    Temat: Re: Absurd wysokiego oprocentowania...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz (czytaj: do zakończenia promocji), a potem już trochę inaczej będzie
    > to wyglądało.
    jeżeli będzie to wyglądało gorzej niż w konkurencyjnych bankach to
    zabiorę stamtąd kasę...

    > Niemniej w moim przekonaniu to kwestia bardziej ideologiczna,
    > bowiem na ROR przy tak wysokim % lokat i tak trzyma się niewielkie kwoty
    > (zatem zysk/strata tez nie będzie duża).
    dla mnie ten ror w Eurobanku spełnia rolę konta oszczędnościowego...nie
    korzystam z niego na codzień,
    a konto w Alior jest takie nijakie, na razie "leży" tam 100 zł +
    odsetki...zobaczymy jak ten bank będzie się w przyszlości rozwijał i
    jaka będzie oferta ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS