  • Data: 2009-06-02 15:32:27
    Temat: Re: Aktualna wysokosc kultury bankowosci w Alior
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Cze, 16:38, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > jest podwyzka w stosunku do e-pakietu, bo pewnie placi 15 zl/mies.
    > A wyplaty z bankomatow są darmowe tylko dla posiadaczy karty gold,
    > wiec tez ją trzeba wyrobić

    Dla osob, ktore zmienia pakiet na zloty do kocat roku prowadzenie
    gratis, czy 7x7 masz zaoszczedzone. Pisza tez o promocyjnym wydaniu
    karty gold, ale bez szczegolow, nie sprawdzalem tego, bo golda juz
    mam. W nowej TOiP jest takze informacja o tym, ze oplata za
    prowadzenie rachunku otwartego po fuzji jest negocjowalna, wiec moze
    tez byc 0. Ja zdecydowalem sie na zmiane pakietu zeby zobaczyc czy za
    moment Nordea nie zmieni TOiP. Generalnie z Fortisa chce korzystac az
    do momentu kiedy bede musial placic wiecej niz za ePakiet.

    MK