eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający
    marketing banksterki ;))
    Date: Fri, 5 Jul 2024 13:08:05 +0200
    <v61j0o$3p6$2@news.chmurka.net> <8...@a...kjonca>
    <m...@4...com>
    <rf78gt6i5nqi$.12mvqcbtjv5np$.dlg@40tude.net>
    <c...@4...com>
    <n5drw4mwg1sq$.wdg0qv6mwl3k$.dlg@40tude.net>
    <k...@4...com>
    <1p2fj7hs0m5bs$.1i0oxnk22munm.dlg@40tude.net>
    <l...@4...com>

    On Fri, 05 Jul 2024 10:56:01 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 5 Jul 2024 10:18:33 +0200, w
    > <1p2fj7hs0m5bs$.1i0oxnk22munm.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > "Stworzony już kilka lat temu mit, według którego polska skrajna prawica jest
    > co prawda dosyć nieokrzesana, ale przynajmniej ma ,,ciekawe pomysły
    > gospodarcze", wciąż trzyma się mocno. Wystarczyło schować Korwina i Brauna oraz
    > przywdziać maskę technokratów, żeby Konfederacja stała się zjadliwa dla
    > niemałej części wyborców"

    to było w kontekscie tego
    https://www.youtube.com/shorts/eBRb_NUjGiA

    Ulice we wrocławiu istotnie troche dziurawe, moze nie najbardziej w
    Polsce, bo trzeba Wałbrzych i okolice po zimie odwiedzic, ale jednak
    trochę dziurawe. Miasto remontuje, ale jakos dziur nie ubywa :-)

    Jeśli miasto zleciło ankiete na 120 osobach, z populistycznym
    pytaniem, to jest to godne dalszego śledztwa i sprawdzenia jak to
    władze miasta predstawiały.
    Aczkolwiek przyznam, że mi od kilku lat cos na ulicach śmierdzi.
    Ciakawe, ze wcześniej nie czułem.

    Już spoza filmu - od lat w UM się mówi o przerobieniu ul. Kazimierza
    Wielkiego (Trasa W-Z), jednej z głównych arterii miasta, na deptak.
    Mówi sie, mówi, ale nie przerabia, więc nie wiem co o tym sądzić.
    Ale też nie całkiem - powolutku się przerabia, przejsc dla pieszych
    przybywa ...

    Następna sprawa, to Strefa Płatnego Parkowania, która się rozrasta,
    rzekomo na prośbę mieszkańców. No bo mieszkańcy będą mogli wykupić
    bardzo tanie abonamenty, ok 100zl/rok.

    Brak zielonych fal, czasem pod hasłem "pierwszeństwo tramwajów".

    J.