  • Data: 2009-07-13 19:19:46
    Temat: Re: Alior Bank staje się liderem internautów
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 16:33:44 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    _liderem_internautow

    > liderem internautów jest i będzie mbank, nic go nie wygryzie

    Tak jak javascript ;>

    Nie macie wrażenia, że w tym raporcie trochę mało jest punktów dla citi?
    Jakby na to nie patrzeć, na tej grupie jednak jest dość często wspominany.
    Wiem, że poza pbb jest jeszcze trochę świata, ale mam wrażenie, że dziwnie
    nisko ten bank się znalazł w zestawieniu.

    pozdrawiam,