  • Data: 2008-12-10 20:31:14
    Temat: Re: [Alior] Darmowa karta dla uczestnikow konkursu
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja_Nul^ pisze:
    > Co ciekawe dostałem go od pani z katowickiego oddziału, gdzie zakładałem
    > konto. Nic podobnego nie przyszło natomiast z samego konkursu. Trochę to
    > dziwne, ale jeśli prawdziwe to może jednak zaczne używać tego konta.

    Ja to dostałem normalnie (nie mam u nich konta). Ale tak naprawdę to co
    z tego ? Po tym co tutaj wyczytałem to ja i tak konta nie zakładam. KK
    też nie, więc po co mi to ? Gotówkę wypłacam sporadycznie, a jeśli już
    to Euronetów/BZWBK/C4You jest masa, a w razie czego jedną wypłatę w
    miesiącu mam darmową z dowolnego bankomatu. Natomiast w mega awaryjnym
    przypadku (aczkolwiek nie wiem co by to musiało być) po prostu zapłacę 5
    zł prowizji (dotychczas przez ok. 10 lat posiadania kont w bankach
    korzystałem z takiej opcji chyba 2 razy, z tego tylko jeden raz pamiętam
    jak to było).

    Innymi słowy dla mnie Alior nie ma nic do zaoferowania, a
    zakładanie/testowanie/zamykanie konta to jest coś na co zdecydowanie nie
    mam czasu. W nowym roku ograniczam swoje KK do sztuk dwóch (Multi +
    Citi), pozbywając się KK Millenium (jest ok ale jej nie potrzebuję).
    Konto widmo w Inteligo już zlikwidowałem. Tak więc zdecydowanie
    preferuję ostatnio ograniczanie produktów bankowych niż ich zwiększanie.

    Alior bank na chwilę obecną traktuję jak "bank-krzak" - taki wynalazek i
    twór nie całkiem udany.

    --
    Mithos