    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior KK Gold lotnicza [OT]
    Date: Thu, 12 Feb 2009 14:38:34 -0800 (PST)

    On 12 Lut, 19:10, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Absolutnie niewybaczalna pomylka, ale wina za to chyba nie
    > wyciagniemy? :)
    >
    > A sama karta brzmi bardzo OK. Nie mam za bardzo czasu zeby sie
    > zaglebiac w opis na ich stronie, ale powierzchownie wyglada niezle.
    > I jeszcze ta dodatkowa premia 1.5 pp za inne waluty. Jesli kursy walut
    > sa przyzwoite, to calkiem, calkiem..

    Pytanie ile trzeba zrobić obrotu, żeby na bilet starczyło. Patrząc na
    obrót wymagany do zwolnienia z rocznej opłaty, karta jest dobra dla
    osób robiących naprawdę duże obroty.
    Połączenia sam sobie jestem w stanie wyszukać. Mam dużo mil w miles
    and more, więc dla mnie karta nie jest atrakcyjna. Ubezpieczenie
    identyczne jak przy zwykłej nielotniczej karcie złotej, więc takie
    sobie.