  • Data: 2010-08-06 18:52:26
    Temat: Re: Alior - KK lotnicza
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2010 20:45, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Hehe, mój "plastik" jest zwykłym goldem. Nie ma na nim ani słowa o jego
    > "lotniczości". A Twój?

    Mój także, to karta wizerunkowo identyczna ze zwykłym goldem. Ważne jest
    raczej to, co podają w systemie transakcyjnym. Jak pisałem- z CC mam
    potwierdzenie, że karta będzie obsługiwana nadal łącznie ze wznowieniami
    więc raczej nas w konia nie zrobią- podobnie jak starzy userzy zwykłych
    kart mają wciąż 1% CB pomimo wznawiania kart.

    Tym niemniej daj znać co Ci wznowią i czy nie zmieni się tym karty w
    systemie.

    Michał