  • Data: 2013-05-27 06:49:30
    Temat: Re: Alior Sync i nowa strona logowania - kolejne kuriozum
    Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-26 21:56, gral pisze:

    > Mille też pojechało po bandzie... Od dziś nie da się wkleić "Millekodu",
    > czyli loginu. Trzeba k... wklepać. DB ma tak od zawsze, dlatego nie
    > używam dziada, a Mille używam. To znaczy do dziś używałem :(
    > Ten zamach na copy/paste będzie ich kosztować utratę klienta :P

    Nie wiem... ja tam numery klienta zawsze wklepuję. Jakoś-tak... pamiętam
    je. Więcej roboty miałbym z odszukaniem numeru (trza jakiś plik znaleźć,
    otworzyć, najechać, zaznaczyć i dopiero wtedy ^C-AltTab-^V). A te 8
    cyfr, jeszcze z klawiatury numerycznej idzie błyskiem.
    Nie dajmy się odmóżdżyć, przynajmniej nie do końca :)

    Po drugie primo - właśnie sprawdziłem i da się wkleić skopiowany z
    notatnika millekod. Przynajmniej na stronie:
    https://www.bankmillennium.pl/osobiste/Default.qz?La
    nguageID=pl-PL

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.