eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych › Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Subject: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <59f01a98$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <59f0b5a1$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f171ce$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f22211$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f231e1$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rs9eyrb763n4$.1n51hcav7sirq$.dlg@40tude.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 27 Oct 2017 06:57:44 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1rs9eyrb763n4$.1n51hcav7sirq$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <59f2bcca$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 94.254.250.62
    X-Trace: 1509080267 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 663 94.254.250.62:36052
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1960
    X-Received-Body-CRC: 1794692717
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:633447
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-10-26 o 21:59, J.F. pisze:
    > Dnia Thu, 26 Oct 2017 21:05:28 +0200, brum napisał(a):
    >>> Banki nie rozumiejÂą,Âże tego typu dziaÂłania powodujÂą, Âże klienci tracÂą do
    >>> nich zaufanie.
    >> Skad taki wniosek? Normalny czlowiek tak rozumuje. W bankach (niektorych)
    >> zaufanie jest pojeciem, ktore definiuje sie w liczbach i przelicza na
    >> przychody. To raczej kwestia obliczenia: ile zarobimy na jakims dzialaniu, a
    >> ile stracimy przez to klientow i na jaki okres.
    >
    > Tylko ze stracic mozna bardzo szybko i bardzo duzo, jak oszukani
    > klienci zaczna negatywna kampanie robic i namawiac ludzi do wycofania
    > oszczednosci.

    Takie pierdoły nie robią na klientach wrażenia.
    Historia uczy, że jeleni nie brakuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1