eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - konto rozsadne - kolejny Moneyback - 5% spozywcze › Re: Alior - konto rozsadne - kolejny Moneyback - 5% spozywcze
  • Data: 2013-04-16 19:01:00
    Temat: Re: Alior - konto rozsadne - kolejny Moneyback - 5% spozywcze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Kubiak" 1lz01r1yvp9es$.i5k0z1s1nbhc$....@4...net

    > Nieśmiało sugeruję poszukać egzemplarza, który proces pączkowania ma już za
    > sobą, najlepiej od dłuższego czasu.

    Jaki czas wg Ciebie jest najlepszy?

    > To czego rozważa ceny w kategoriach stać/nie stać? :)

    Chcę zobaczyć, jak drogi to sklep. Poza tym [chcę żyć wiecznie,
    ale nie chcę tego nikmu zdradzić] kiedyś i ta masa koszul zedrze
    się, no i mam inne potrzeby ubraniowe, z których najpilniejszą jest
    barani kożuszek z kapturem...

    > To też jest do zrobienia. Z poddaszem? ;)

    Dla mnie by przydał się i z poddaszem, i z piwnicą; matce raczej parterowy,
    bez schodów, gdyż matka tak była mocno kochana przez KRK, że ma złamania
    kręgosłupa (dwie sztuki złamań, choć ponoć trzy), chore serce, uszkodzone
    kolano i biodro...

    Mówiąc wprost -- umiera spokojnie z braku dobrych warunków do życia.
    Umiera, gdyż nie wolno w tym kraju zarabiać pieniędzy -- trzeba
    cierpieć. Umiera, choć chce żyć.

    Ja zaś umieram również spokojnie, gdyż brak mi środków i zewnętrzy
    na leczenie. Ale dla mnie dom by był potrzebny tylko do rozpusty. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'