  • Data: 2008-11-27 13:28:13
    Temat: Re: Alior - kto założył, kto zakłada ? [OT]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Samurai pisze:
    > wystarczy telefon z symbianem i advanced call manager :-)

    Właśnie z takiego rozwiązania korzystam.

    > mozesz nawet ustawic, zeby takie rozmowy po Twoim powitaniu do pliku
    > nagrywal i wtedy nie musisz operatorowi placic za odsluchanie

    Odsłuchiwanie poczty głosowej płatne? W każdym razem "poczta głosowa" to
    był skrót myślowy z mojej strony: wiadomości nagrywają mi się właśnie do
    plików na telefonie.

    > fajna sprawa, ale bateria trzyma 2x krocej :(

    Nie zauważyłem. Owszem, działająca w tle aplikacja na pewno trochę prądu
    zżera, ale na pewno nie 2x tyle, ile cała reszta działających w tle
    aplikacji (w końcu Symbian to system operacyjny, działa mnóstwo procesów).

    Marek