  • Data: 2013-05-21 08:28:15
    Temat: Re: Alior likwiduje karty kredytowe Gold i Platinum
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 May 2013 15:30:33 -0700 (PDT), g...@g...com napisał(a):

    > Moja jest ważna do listopada. Z tego co się dowiedziałem to na razie mogę z niej
    korzystać na obecnych warunkach, ale jak będzie wyglądało wznawianie kart w
    listopadzie to nie wiedzą. Daj znać jak minie termin ważności.

    Pewnie tak, jak wszędzie. Proponujemy inną kartę z aktualnej oferty banku,
    albo się bujaj, kliencie.

    > Nie rozumiem tylko tego: "oprocentowanie obniżone o 20% - na zawsze" czyli co ma
    oprocentowanie 18-20=-2% ?

    Mnie wychodzi 14,4%. A ty uważaj, bo kiedyś jakiś bank (Leszka?) urządzi
    polowanie na jeleni pod hasłem "podnosimy oprocentowanie z 0,1% o 20%" i
    będzie śmiać się w kułak, że pacjenci liczą na 20,1%, a będzie 0,12%.

    > Tutaj jest pewnie 2%, a nie 20%.

    Ma być 20%. Pojęcie punktu procentowego po coś wprowadzono.

    AK