  • Data: 2008-11-18 20:06:29
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:49230eb7$1@news.home.net.pl, *chrisek* wrote:

    > A czy przy przenoszeniu KK trzeba dodatkowo wypełniać oświadczenie o
    > zarobkach i zatrudnieniu? Dzwoniłem dziś 3x na infolinie i (po
    > chwilowej konsultacji): "trzeba, nie trzeba, trzeba", więc już nie
    > wiem co mam o tym sądzić ;) Aaa według infolinii można przenosić
    > kilka KK (limity się sumują).

    Trzeba - jest oswiadczenie. Ale pewnie nie beda weryfikowac.
    Na koniec wizyty pani mnie pocieszyla ze teraz to juz powinno byc szybko, bo
    tylko wprowadza dane do systemu ale nie trzeba bedzie dlugo czekac na
    decyzje czy dadza czy nie, bo decyzji nie podejmuje analityk gdziestam w
    centrali, tylko kazdy oddzial osobno decyduje czy dac karte i z jakim
    limitem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."