    From: Cypis <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - splata KK
    Date: Thu, 29 Jan 2009 03:38:36 -0800 (PST)

    > Po tym jak napisalem tutaj wiadomosc, napisalem tez do aliora w szoku jestem
    zaskoczony czasem odpowiedz
    > "na chwilę obecną usługa automatycznej spłaty jest niedostępna. Trwają pracę
    > na wdrożeniem tej funkcjonalności. "

    Mam nadzieję że zacytowana osoba z Aliora która pisała słowa o
    niedostępności automatycznej spłaty zastosowała jakiś skrót myślowy
    typu "nie działa przez stronę WWW, więc napiszemy że nie działa w
    ogóle". Bo jakby faktycznie to im jeszcze nie działało to byłbym dosyć
    mocno zdziwiony a pracownicy Aliora jeszcze bardziej ;-)

    Odbierając swoją KK ustawiłem sobie w oddziale automatyczną spłatę i
    nikt się nie upierał że to jeszcze nie działa, potem u innej osoby
    sprawdziłem czy ustawienia są takie jak mają być i faktycznie były.

    Dopiero po tym wszystkim sprawdziłem przez WWW i tam faktycznie
    pokazywało rzeczy dziwne, to znaczy status był że autospłata jest
    aktywna, ale zamiast właściwego konta które ustawiłem pokazywało
    zawsze pierwsze konto z dostępnej listy (mam 2 RORy w Aliorze). O tym
    że zawsze jest to pierwsze konto doszedłem metodą prób i błędów.

    Koniec końców stwierdziłem że wyłączę tą autospłatę bo co mi po
    usłudze której aktualnego stanu nie jestem w stanie ustalić.
    Wyłączyłem, zadzwoniłem do nich, sprawdziłem czy jest wyłączona. I tu
    też nikt mnie nie wyprowadzał z błędu jakoby usługa była niedostępna.

    Opowiadając o wyłączeniu w oddziale zadziwiłem z kolei panią
    konsultantkę która stwierdziła że ona z poziomu aplikacji nie mogłaby
    mi tego wyłączyć i musiałaby w tej sprawie dzwonić do centrali.

    Podsumowując: osobiście nie będę aż tak odważny żeby przetestować czy
    ta funkcja już działa czy jednak nie do końca , wolę spłacić sam i
    mieć pewność czy i kiedy poszło. Ale jeśli ktoś na grupie byłby na
    tyle odważny żeby sprawdzić i potwierdzić czy to to działa, byłbym
    wdzięczny za podzielenie się taką wiedzą ;-)

    C.