  • Data: 2008-12-30 08:06:19
    Temat: Re: Alior stawia wino ;-)
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To prezent za to, że obsługa kart via internet miała być w grudniu, a nie
    > będzie.
    > Wyciąg na papierze i tak przysłali, za darmo.

    "Prezent" mówisz... Ciekawe czy za styczeń też przyślą :-) Może od razu
    kupili zapas na cały 2009 rok :-)))
    A tak poważnie to wiesz... Gros ludzi zachwyciło się tymi przelewami. Ja
    miałem mieć kartę na 30.000 i zrezygnowałem czytając jak to działa.
    Teoretycznie miesiąc gotówka winna procentować, czyli to wino bym sobie sam
    kupił i sporo by jeszcze zostało. Do tego miał być 1% zwrotu, a coś czytam,
    że chyba i z nim są problemy... dlatego winem mnie alior raczej nie skusi.
    Ale gdyby zaczął działać tak jak zapowiadały reklamy to i wina nie trzeba
    :-)

    > Nawiasem mówiąc Alior szykuje jeszcze jedną niespodziankę, ale... nie
    > chcę zapeszać ;-)

    Lepiej nie mów, bo ze standardowej oferty nic im nie wychodzi.