    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior tez ma "przelewy natychmiastowe"
    Date: Wed, 27 Jul 2011 18:08:39 +0200

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...org...

    Aha, a moje pierwsze (jeszcze nieświadome) zetknięcie się z tym problemem
    wyglądało następująco: puściłem kilkanaście przelewów, wszystkie oprócz
    jednego doszły na rachunek docelowy - jeden wisi 20 minut, to już wiem, że
    będą z nim kłopoty. No to pisze maila do 'pomocy'. Po 15 minutach widzę
    zwrot prowizji, po półgodzinie środki wracają na rachunek źródłowy. No to
    dzwonię z pytaniem: co jest grane?, nie czekając na prawdopodobną mętną
    odpowiedź mailową. Odpowiedź: z przyczyn technicznych nie było można wykonać
    przelewu. Co się stało, pytam. Odpowiedź: z przyczyn technicznych nie było
    można wykonać przelewu. I wtedy tyle.

    No to go powtórzyłem z tymi samymi danymi. Jak zwykle doszedł po około
    minucie. Ale teraz wiem, że to był pierwszy objaw tego limitu.