  • Data: 2012-12-05 17:51:40
    Temat: Re: Alior ty jebana szmato!!!!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Dec 2012 16:59:44 +0100, Q napisał(a):

    > Ostatnio dosyc czesto wchodze na Alior Sync i zadnych reklam tam nie
    > spotkalem.
    > W sumie to nigdy.
    > Dlaczego? :)

    Nie no ja w Synku też nic nie mam a wchodzę w kilka razy w tygodniu. Ja
    mówię o tacie Aliorze, tam mam syf non stop. Pieprzony baner zaraz po
    wpisaniu hasła klikasz dalej, to masz napis u góry (taka reklama textowa
    a la google) i jeszcze mały baner w kolumnie po lewej. Pod tym względem
    to Alior wygląda jak prawdziwy śmieciowy portal gdzie reklamy są na
    każdym kroku. Ciekawe czy im nie wstyd?

    --
    xbartx