eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlleKarta BZWBKRe: AlleKarta BZWBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: quwert <q...@x...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AlleKarta BZWBK
    Date: Wed, 7 Nov 2007 18:20:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <umehf6dqowln$.1k29olygi2ep3.dlg@40tude.net>
    References: <fgrlhf$78r$1@serwus.bnet.pl> <fgsja7$aqa$1@inews.gazeta.pl>
    <fgslds$jeo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs42115.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1194456033 15764 91.94.36.205 (7 Nov 2007 17:20:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Nov 2007 17:20:33 +0000 (UTC)
    X-User: quwert
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:429644
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Ja jestem bardzo cierpliwą osobą, ale tu już miałam dosć.
    >> Powiedzialam, że w takim razie rezygnuję z karty, bo już mi się nie chce do
    >> nich chodzić. I nagle sie okazało, że kartę otrzymam bez nowego
    >> zaświadczenia. Gdybym lubila sie awanturować, pewnie wcześniej otrzymalabym
    >> tę kartę i jeszcze by mnie ktos musiał przeprosić.

    No jak bym czytał własne wspomnienia z tego banku
    tylko że dla karty money.pl
    Złożyłem wniosek przez internet, po kilku dniach dzwonią
    - Pan przygotuje zaświadczenie z ZUS US i ...
    - dziękuje rezygnuje z karty
    Dosłownie po 2-3 godzinach dzwonią
    - przepraszamy Pan nie musi składać tych dokumentów tylko standardowe
    dokumenty: dowód wpis regon....
    - OK
    Jadę do oddziału a tam od nowa ZUS US ...
    tu się zagotowałem, ale w końcu stanęło na tym że dośle potwierdzenia
    wpłaty PIT. Niech im będzie.
    Odbieram kartę "gołą" (PIN przyszedł wcześniej) ani umowy, ani kodów do
    fon/sms/net wydzwaniam przez dwa dni, przysyłają.
    Aktywacja przelewów tylko w oddziale. No to jadę, aktywuję przelewy z
    karty. OK. Robię próbny przelew rano, wieczorem sprawdzam, przelew
    odrzucony.
    Dzwonię
    - o so chodzi
    - kartę trzeba aktywować w bankomacie telefonicznie się nie da.
    Nigdzie ani ustnie w oddziale ani w materiałach informacyjnych nie było
    wzmianki o aktywacji w bankomacie. Kolejna wycieczka, tylko bankomat mam
    trochę bliżej. Co ciekawe nie aktywne były też transakcje bezgotówkowe, o
    czym nikt nie raczył mnie uprzedzić.
    Ciekawe czym mnie jeszcze zaskoczą.

    > Tu nie chodzi o karte ale o obsluge banku BZWBK, Oni tam nigdy nic nie
    > wiedza, nie maja internetu, intranet zamula,

    Oni wiecznie system mają "w przebudowie"
    >
    > A na przyszlosc, jak znow cos wymysla to wyjdz na zewnatrz, zadzwon do
    > centrali (z reguly sa bardziej rozgarnieci), podaj kilka nazwisk,
    > oddzial itp. Oddzial dostanie odpowiedni telefon, zaraz do Ciebie
    > zadzwoni i bedzie przepraszac.

    Centrala może i pomoże ale ogólnie to ich procedury są do luftu
    Konta u nich w każdym razie nie założę.
    Ciężko wymagać od zwykłego pracownika wnikliwej znajomości wszystkich
    produktów/usług banku chociaż odniosłem wrażenie, że fundusz Arka to nawet
    sprzątaczka zna :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1