  • Data: 2008-05-08 20:33:27
    Temat: Re: Allekarta kredytowa
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zapytałem kiedyś kontrolnie co trzeba zrobić aby podnieść limit (po
    > jakiś 6 m-c używania) nowe zaświadczenie i do oddziału. Chciałem mieć
    > możliwość robienia przelewów, bo mimo że przy składaniu wniosku o kk
    > zaznaczyłem opcję to jednak jej nie miałem - do oddziału. Wybrałem
    > wyciągi elektroniczne, których tak naprawdę nie ma - tylko to co widać
    > przy opcji "zestawienie transakcji" - jak chcesz mieć znowu papierowe,
    > wiadomo, do oddziału. Pewnie zamknięcie kk także musi się odbyć w
    > oddziale, no bo jak inaczej ;)

    tak jak piszesz, wszystkie ww. operacje odbywają sie w placowce (zamkniecie
    rowniez), ale rzadko mi sie zdarza, abym zmienial parametry kk, ktora juz
    posiadam...czesto latwiej wyrobic nową, dlatego tez do placowki nie chodze
    (przez 7 lat dzien w dzien tam chodzilem wiec mam juz dosc!)

    --
    pozdrawiam
    RobertS