eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAllianz > Getbank > Getin - ktoś już podpisał umowę?Re: Allianz > Getbank > Getin - ktoś już podpisał umowę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allianz > Getbank > Getin - ktoś już podpisał umowę?
    Date: Fri, 22 Nov 2013 17:40:05 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 57
    Message-ID: <l6o1d3$5c3$1@dont-email.me>
    References: <l6nukt$kd9$2@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 22 Nov 2013 16:40:03 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="741b44bfeeab14b884228ea46ea2ba86"; logging-data="5507";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/kMeQy4vLhk+UPtbiQEe2L"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    In-Reply-To: <l6nukt$kd9$2@node2.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:ikRRnDz765TKWFDOEQOySVX4w/g=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597859
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-22 16:53, xbartx pisze:
    >
    > Dopiero ze 2-3 dni temu dostałem jakieś listele z Getbanku odnośnie
    > całkowitego zamknięcia i przeniesienia klientów do Getin. Ktoś do mnie
    > kilka razy dzwonił ale niestety w pracy mam ściszony telefon i w sumie
    > nie wiem czy to Getbank, bo jak oddzwoniłem to jakiś automat odpowiedział.
    > Z papierów wynika, że kurier ma nową umowę do podpisania przywieźć ale
    > wie ktoś coś więcej, bo przyznam się szczerze przeglądnąłem te papiery na
    > szybkiego a w ogóle to pracy zostały ;)

    Nie wiem czy jesteś gotowy aby przeczytać jak podpisywałem umowę
    pakietową (migracyjną) ;) Chociaż nie takich cudach na grupie było... ;)

    Otóż miałem dziś czas i byłem w okolicy oddziału wskazanego w wykazie
    placówek obsługujących wyrzutków. Pod odczekaniu ~20 minut w kolejce
    dowiedziałem się, że umowę mogłem podpisać w dowolnym oddziale i jeśli
    się specjalnie fatygowałem to niepotrzebnie bo oni dzwonią do centrali i
    ta przygotowuje umowę i przysyła mailem do oddziału. Pani dzielnie
    zadzwoniła i umowa miała przyjść w kilka minut... przyszła po 2h, kilku
    telefonach interwencyjnych bankiera i kierownika (znaczy managera! to
    GNB) oddziału... miałem dziś naprawdę dużo czasu więc dzielnie czekałem
    i pogadałem z panią o bankowości... poziom wiedzy w niektórych aspektach
    przemilczę ;) Mam dobry humor bo nastał cud! Umowa w końcu przyszła!Po
    dwóch godzinach i czterdziestu minutach wyszedłem z placówki! Cud drugi:
    zdążyli przed zamknięciem ;) Teraz mam 17 str. do przeczytania... bo nie
    wiem czy nerki nie sprzedałem ;)

    W tzw. międzyczasie przyszła Pani, która miała konto wspólne z osobą na
    drugim końcu Polski. GNB nie przewiduje żadnej możliwości podpisania
    nowej umowy dla tych osób. Konto zamknęła. Przyszedł też Pan który - tak
    jak ja - miał konto indywidualne i chciał podpisać umowę. Po tym jak
    usłyszał że trwa to 10 minut ale czasem 2h (wtedy jeszcze czekałem na
    umowę) powiedział co myśli o banku i kazał dzwonić jak panienka będzie
    miała umowę w skrzynce i wtedy przyjdzie. Obydwoje także oburzeni że
    zmiany wprowadzane na wariata - obydwoje otrzymali telefon wczoraj...

    Co do nowej oferty:

    1. migrują nas na GetinUp i - od nie wiadomo kiedy, ale pewnie
    poniedziałku - konto ma być darmowe przez pół roku, potem trzeba będzie
    wyrabiać jakieś limity kartą.
    2. nie wiedzą jakie karty będą wydawać, ponoć ma być wybór, ma być też w
    najbliższych dniach nowa karta visa w ofercie (pani miała coś na
    skrzynce ale nie czytała jeszcze...) więc może uratujemy kursy Allianza.
    3. nic nie wiedzą czy nadal ubezpieczenie NNW obowiązuje ale pewnie tak
    skoro nie wiadomo że nie... ;)


    Ogólnie to w oddziale niewiele wiedzą bo nikt ich o niczym nie
    informuje. Panienka stwierdziła, że jak migrowali niedawno klientów
    DnBNord to było szybko i sprawnie, a nie taki bajzel jak z Allianzem.

    PS. Dziś w skrzynce znalazłem informację od banku, że o północy stracę
    dostęp do rachunku :) Bardzo miło ze strony banku, bo mógł przecież
    wcale nie informować ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1