  • Data: 2002-08-22 18:29:40
    Temat: Re: American Express
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Krotki kod autoryzacji w posach, 2 cyfrowy :), jak wyciagasz ta zielona
    > karte odrazu odrozniasz sie od tlumu niebieskich pko bp itp
    >
    > To tak mniej powaznie...

    Czasami karta ta tak odróżnia się od pozostałych, że żena za pultom boi
    się jej dotknąć, myśląc, że to telefoniczna z Urugwaju, albo co.
    Mam zaprzyjaźnioną stację RG, na której Pan powiedział, że Amexa
    autoryzuje mu co trzecią transakcję, pozostałe wszystkie jak leci -
    zdarza się że goldy z Citka są wręczane, bez urazy, jako nie działające.

    Pzdr: Dogbert