  • Data: 2011-05-28 18:12:39
    Temat: Re: Amerykanie odkrywaja Ameryke
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" irra5v$f05$...@n...onet.pl

    > W kazym kraju sa ludzie z natury (lub nie) uczciwi
    > oraz przestepcy, szumowiny i kombinatorzy.

    Niemiecki naród w połowie XX wieku eksterminował żydów a ćwierć wieku
    późnij ich bronił. :) Wiele zależy od wychowania, gdyż ludzie często
    pędzą jak owce -- kupą w kierunku dowolnym lub wyznaczonym przez
    owczarka -- psa-przewodnika. :)

    > To raczej kwestia kalkulacji co mi sie bardziej oplaci
    > oczywiscie przy odpowiedniej _skutecznosci_dzialania_prawa ;)

    No właśnie!! I zauważ, że na początku prawo było bardzo surowe -- oko
    prawe za lewe a łokieć lewy za prawy mamy teraz. ;) Natomiast początkowo
    było inaczej.

    > Ale skoro w danym kraju mozna krasc w majestacie prawa - to w czym problem ?

    Majestat prawa? Ja znam takie państwo, w którym prawnik-premier powiedział
    głośno i wyraźnie, że jest prawda i jest inna prawda -- prawda sądowa.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Ale szanowni Panowie mogliby skupić się na udzieleniu mi
    odpowiedzi, dlaczego rzekomo jest to prostsze, choć wymaga
    istnienia konta odbiorcy. Prościej byłoby przelać bezpośrednio, Nawet jeśli
    takie przelewy nie są tam codziennością, właśnie mogłyby się nią stać.