eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAquarius - pytankaRe: Aquarius - pytanka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aquarius - pytanka
    Date: Mon, 22 Sep 2003 00:41:30 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 25
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl
    Message-ID: <bkl8tp$alh$1@news.onet.pl>
    References: <bkd7mt$rte$1@inews.gazeta.pl> <bkdber$ra5$1@news.onet.pl>
    <bkdd8h$2lk$1@foka1.acn.pl> <bkdga4$6as$1@news.onet.pl>
    <bke5jh$fbk$1@nemesis.news.tpi.pl> <bkej97$ja3$1@news.onet.pl>
    <bkeuil$2lv$1@nemesis.news.tpi.pl> <bkevmv$cn$1@news.onet.pl>
    <0t3f6c154bi622fn3e8%sal@hell.pl> <bkhe4f$36a$1@news.onet.pl>
    <2t3f6d5f9ei68an3e8%sal@hell.pl>
    NNTP-Posting-Host: 22-bem-1.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1064183545 10929 62.121.80.22 (21 Sep 2003 22:32:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Sep 2003 22:32:25 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1196
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1193
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260491
    [ ukryj nagłówki ]

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    news:2t3f6d5f9ei68an3e8%sal@hell.pl...
    > Może nie musiałbyś tutaj tyle razy pisać o niekompetencji jednego
    pracownika
    > Multibanku?
    > Przemysław Maciuszko

    Jednego ? - a którego masz na myśli.
    Tego który kiedyś przedstawił mi taką a nie inną interpretację regulaminu
    Multi, czy tego który teraz potwierdził tą interpretację?

    Zresztą to nie jest koniec tej "historii". W innym wątku napisałem, że
    rachunek jednak został mi otwarty ! (NIE podpisałem umowy - więc bez mojej
    wiedzy i zgody) o czym dowiedziałem się przypadkowo w miniony piątek,
    pytając w oddziale o możliwość otwarcia rachunku walutowego. Do tego
    otwartego w lutym rachunku naliczono mi opłaty i NIKT w oddziale nie mógł
    (nie chciał ?) mi pomóc w wyjaśnieniu sprawy odsyłając do MultiLinii, gdzie
    zostałem odesłany do ... oddziału.

    Pytanie - który z tych pracowników był niekompetentny ?

    Pozdrawiam
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1