eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiArtykuł sponsorowany? ;-) Klienci Pekao SA są silni siłą żubra i UniCreditoRe: Artykuł sponsorowany? ;-) Klienci Pekao SA są silni siłą żubra i UniCredito
  • Data: 2002-07-21 10:28:26
    Temat: Re: Artykuł sponsorowany? ;-) Klienci Pekao SA są silni siłą żubra i UniCredito
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > taaak, dokladnie to mnie wkurza, mowie takiemu "wez zrob to przez
    Internet,
    > bedzie szybciej!" a takie ciele mowi "a ja wole sobie pojsc osobiscie do
    > banku, usiasc w specjalnie dla mnie przygotowanym pokoju, kawki sie napic
    > specjalnie dla mnie zrobionej..." itd. wiec widocznie niektorzy lubia sie
    > dowartosciowywac....

    Nie denerwuj się Mscisław :-) .VIP rzadko odwiedzają oddziały (nio chyba, że
    zrzedy lubiące sie dowartościować - głównie ci młodzi co to zaczęli zarabiać
    po kilka tyś PLN, lub emeryci z majątkami). A tak poważnie to nie zawracają
    sobie d... przelwami,Ibanami, sesjami KIR, logowaniem, WINdowsami, pecetami
    itp. tylko dzwonią do osobistych doradców, którzy nie grzeją foteli w
    biurze, tylko przyjeżdżają osobiście albo przyjmują dyspozycje przez
    telefon...- szybciej i wygodniej.
    Jamesi