    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aukcje Mille - zeznawać proszę...
    Date: Sun, 26 Aug 2012 22:31:15 +0200

    "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> writes:

    > Mi nie weszło:
    > 6,94
    > 6,95
    > 6,96
    > 6,97
    > 6,98
    > 6,99
    > oferty z czwartku, godz. ok. 13.30
    >
    > A to coś w ogóle daje, że się wcześniej złoży oferty? Przecież oni biorą
    > pewnie, po prostu najniższe i tyle?!
    Przeczytaj regulamin.
    sortowanie jest najpierw po oprocentowaniu a następnie po dacie
    złożenia.
    Co ma znaczenie przy tym końcowym, górnym oprocentowaniu.
    (Poszukaj w archiwum, gdzie będzie że mi 7% w jednej z poprzednich
    aukcji weszło , a komuś nie. ALe ja złożyłem w poniedziałe, a ten ktoś
    chyba w czwartek.

    KJ

    Experience is not what happens to you; it is what you do with what happens
    to you.
    -- Aldous Huxley