eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAutodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedniRe: Autodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedni
  • Data: 2010-06-10 08:58:31
    Temat: Re: Autodealing według Aliora - kupimy jak kurs będzie odpowiedni
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 23:18:22 -0700, BK napisał(a):

    > Z innej strony: znasz usluge ktora daje 100% pewnosci? :) Nie oszukujmy
    > sie nie ma uslug 100% skutecznych - zawsze druga strona moze nie moc /
    > nie chciec zawierac jakiejs umowy :)

    No wiadomo, że 100% pewności mieć nie możesz, ale np sprzedając walutę na
    mieście (kantor), można negocjować tudzież sprzedać tylko część i pójść
    do innego kantoru a w przypływie desperacji nawet i do oddziału banku,
    także jeżeli zależy nam na czasie to mamy większe pole manewru,
    oczywiście kosztem jakiś strat finansowych wynikających ze spreadu. W
    Aliorze musimy sprzedawać kupować min. 5000 jednostek danej waluty, ale
    nawet jak 20k podzielimy na porcję po 5k i dostaniemy "odmowa
    kwotowania", to jak wspomniałem, zaczynamy się lekko gotować by w miarę
    upływu czasu osiągnąć stopień wrzenia czyli pełne ugotowanie ;)

    --
    xbartx