eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria terminalaRe: Awaria terminala
  • Data: 2002-08-22 12:53:10
    Temat: Re: Awaria terminala
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Agadir" <a...@p...pl> writes:

    > Ale żelazka tam nie mieli, a poza tym musiałeś dzwonić na własny koszt.
    > Uważam, że to ich problem, jeżeli nie poinformują klienta wcześniej, więc
    > nie powinien on dokładać.

    Tak czy owak zelazko nie jest niezbedne, wlasciwie chyba kazdy acquirer
    przyjmie odreczny kwit odbity z karty (z wpisanymi danymi sklepu oraz
    oczywiscie podpisem uzytkownika karty). Nawet jesli bedzie to bez
    autoryzacji - tyle ze wtedy sklep nieco bardziej ryzykuje (taka transakcje
    traktuje sie jako wykonana z fizyczna obecnoscia karty, nie jako *O).
    No i jest tu troche zachodu.

    Najprosciej to chyba olowkiem czy czyms takim zrobic odbitke z karty.

    Prowizje podobno nieco wieksze?

    Zakladam, ze sklep zna tresc umowy z acquirerem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1