  • Data: 2011-10-05 09:52:36
    Temat: Re: BGŻ Konto z podwyżką - haki? wilcze doły?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. A przy okazji od grudnia ma być nowy cennik, zdaje się za kartę

    > będą kroić 8zł, zamiast dotychczasowych 5. Więcej niekorzystnych (w tym

    > planie) mi się nie rzuciło (co nie znaczy, że ich nie ma :P).

    znalazles gdzies pelny tekst nowego regulaminy i TOIP?
    bo w mailu wyslanym przez nich jest tylko pobieznie wspomniane, np:

    - dodanie przypisu wyjaśniającego zasady oferowania Konta Plus
    chcialbym poznac ten zapis
    - podniesienie opłaty za debetową kartę płatniczą – 8 PLN z możliwością
    obniżenia opłaty do 5 PLN (dotyczy Konta Plus)
    chcialbym poznac te mozliwosc...

    Niestety wielki minus za komunikacje - przysylaja tylko nieprecyzyjna
    informacje, na podstawie ktorej mam podjac decyzje czy zgadzam sie ze zmianami,
    a na stronie nigdzie nie mozna znalezc pelnego brzmienia nowej taryfy i
    regulaminu.

    PG