  • Data: 2012-10-30 09:58:52
    Temat: Re: BGŻ Optima
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" <j...@t...mam> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:878vapavwa.fsf@alfa.kjonca...

    > No moze ja coś zle rozumiem ale jezeli na dzien ogloszenia "promocji"
    > miałem saldo > 40kzl po czym dokonalem wyplaty i mam saldo zalozmy zero
    > to teraz kazda wplata bedzie ponizej salda poczatkowego /na dzien promocji/
    > a nawet gdyby byla wyzsza to przekroczy te 40kzl - czyli tez sie nie
    > lapie na wyzszy %

    tej części środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Glównym, która odpowiada
    Kwocie Zwiększenia, nie przekraczającej jednak kwoty 40 000
    zl, stosowana jest promocyjna stala stopa procentowa w wysokoci 6,30% w skali roku;

    wg mnie 40k odnosi się do nadwyżki, a nie do salda.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/