  • Data: 2013-02-05 08:55:19
    Temat: Re: BGZ Optima Zmiana Rachunku Docelowego
    Od: Sebastian <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdradź mi sekret -- po co ten rachunek zmieniać?

    czasami trzeba, jeśli np. zamknęliśmy dotychczasowy
    rachunek docelowy albo jesteśmy w sporze z bankiem
    prowadzącym docelowy rachunek (np. zminosowano nam
    go na 20.000zł bez żadnego sensownego powodu)

    poza tym, BGŻO może kiedyś zrobić krótką promocję,
    z której kiedyś skorzystamy, lepiej więc mieć wtedy
    wszystko poustawiane zamiast wtedy męczyć się ze zmianą