  • Data: 2004-08-14 20:04:06
    Temat: Re: [BGŻ] Zmiany, zmiany, zmiany... [długie wyszło]
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:
    > Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):
    >
    > Uff, dzwoniłem na TeleIntegrum po raz kolejny. Dowiedziałem się, że
    > mają mały bałagan informacyjny i - niestety - mogli informować
    > wcześniej źle, ale teraz już jest ustalona wersja ostateczna, którą
    > zeznam poniżej.

    Czytam więc dalej, i...

    > Ale wersja ostateczna jest taka:
    > - złożenie zlecenia stałego: 1zł,
    > - przelew w ramach zlecenia stałego: 0zł,
    > - MODYFIKACJA zlecenia stałego: 0,50zł.
    > wszystko przez e-Integrum, w oddziale trochę drożej (nie pamiętam
    > kwot).

    ...i dziwię się jak pies mojego kumpla, gdy widzi karłowatego pobratymca.
    Czyżby bank przeczytał, co na grupie padło i z premedytacją "załatał
    sposób" na darmowe przelewy? :(
    Dlaczego inną TOiP daje się klientowi z wyciągiem, a inna ma obowiązywać?
    Dlaczego bank się zachowuje jak blondie w butiku?
    I w co mam wierzyć - w to co na piśmie, to co w internecie, czy w to co
    podaje infolinia?

    > Gdyby się uprzeć, można przelewać za: 1zł pierwszy dowolny przelew z
    > absurdalnie długim okresem powtarzalności, a potem modyfikacje po
    > 0,50zł - zmiana wszystkich danych i kolejne przelewy pojedyncze po
    > 0m50zł, ale komu będzie się chciało. Eh... :(

    No, w tej chwili padła ostatnia przydatność tego konta dla mnie.

    > Do 1.10.2004 jest. Potem już niekoniecznie. Trudno.

    No cóż - bank przegiął, nie ma dwóch zdań. Na razie przesiadam się na
    Millennium. Tam przelewy tańsze, oddziałów więcej, a i Euronet mam pod
    nosem w razie czego.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm