  • Data: 2012-10-08 14:30:24
    Temat: Re: BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-08 09:27, lolekanabolek pisze:

    > bodajże to była stacja BP wtedy
    > co prawda to jest karta Mastercardu, ale ja posiłkuje się listą z visa
    > http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back.aspx

    Ale jak już tu dobrzy ludzie na grupie zauważyli, tylko nieliczne punkty
    dają orzechy za CB i nielicznym bankom. Mille daje 3% za CB na Orlenie i
    w Realu.

    Ale jeśli w temacie jest BGŻ, to ja sprawdziłem, że np. opłacenie
    "czynszu" za mieszkanie Drobnymi Rachunkami w Żabce załapuje się na
    BGŻ-owe wyruchanie trzystu Spartan. W Żabce to kosztuje, niecałe 2zł,
    ale w sumie warto.

    Trza sprawdzić komu jeszcze Żabka pozwoli wydłubać MB. Ja sprawdzę na KK
    VC Silver BZWBK.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel