  • Data: 2012-05-06 13:15:15
    Temat: Re: BGZ - zmiana regulaminu Konta z Premią
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "maruda" jo5kon$k2i$...@i...gazeta.pl

    > Wtrącę się: nazwisko może być to samo. W końcu jeśli ktoś nazywa
    > się Nowak, albo Kowalski, (czy Czarniecki) to co on winien?

    Może zmianić...

    -- Jak pan nazywa się?
    -- Jan Dupa Czarniecki.
    -- A jak chciałby pan nazywać się?
    -- Jan Dupa Kowalski.

    > Albo moja żona, że nazywa się tak samo jak ja...

    Może wziąć rozwód i wrócić do panieńskiego? ;)

    > Miejmy nadzieję :) Ale to się skończy. Cieszmy się więc chwilą.

    Wszystko się kiedyś kończy, jednak niektórzy już rok koszą, a inni nie.

    Jak tak człek policzy:

    -- jedni za konta bankowe płacą, innym banki płacą za konta

    -- jedni płacą wysokie abonamenty w TPSA (już nie ma
    tej marki) i w Erze (też nie ma tej marki) a inni
    płacą mało (lub nic) w VoIPach czy w Playu

    -- jedni to samo mleko kupują po 3 złote, inni po 2

    -- jedni maja telefony z odzysku, wygrzebywane ze
    śmietników, inni słono płacą za swoje

    -- jedni płacą za dostęp do netu, inni maja SIMki Aero2,
    Carrefoura itp., korzystają z HotSpotów miastowych
    (ja nie mogę -- w Białymstoku te HotSpoty to obraz
    nędzy i rozpaczy; jest nadzieja, że na moim osiedlu
    będzie doskonały miastowy HotSpot, gdyż mieszka tu
    jego świątobliwość, Tadeusz Truskolaski prezydent
    miasta Białegostoku, niegdyś metropolii, obecnie
    miasta bez przyszłości -- być może stolicy rezerwatu)

    to szybko zauważy, iż ilość wydawanych pieniędzy może nijak
    się mieć do tak zwanego poziomu życia.

    Ja chcę wreszcie być zdrowy...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'